BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

home page
about us
services
 
products
contacts

                             



Investeşte în oameni !                                                                                                                     

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

 

 ANUNT

 

In data de 05.01.2012 s-a desfasurat examenul de certificare a competentelor profesionale pentru cursul 1-macelari, derulat in cadrul proiectului.

La examen au participat un numar de 29 cursanti si toti au fost declarati admis. Astfel procentul de promovabilitate a fost de 100%.

 

Manager proiect,

Elena Dobos

 _________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

  

ANUNT

 

In data de 06.01.2012 a demarat cursul 1-transator, din cadrul proiectului. La acest curs au fost selectate un numar de 40 de persoane. Orele de teorie se vor desfasura la sediul SC Avicola Brasov SA iar orele de pregatire practica se vor desfasura la agenti economici, conform protocoalelor de practica.

 

Manager proiect,

Elena Dobos

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract  POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

nr.2876/31/10/2011

nr.350/31/10/2011

 

Anunţ

 

            Având în vedere procedura de achiziţie a hranei pentru cursuri  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului  POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 31.10.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 10.985,5 lei fără TVA la care se adaugă 2.636,52 lei TVA firmei  S.C IOVIDIA COM SRL.

 

Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

 

Director,

Maria DRINOVAN 

 __________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract  POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

nr.2710/18/10/2011

334/18/10/2011

 

 Anunţ

 

             Având în vedere procedura de achiziţie a carţilor  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului  POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 18.10.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 9.499,09 lei fără TVA la care se adaugă 854,92 lei TVA firmei  S.C VADEMECUM COMSERV SRL.

 

Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

 

 

Director,

 Maria DRINOVAN

 

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

NR  2326 /16 /09/2011

 

Anunț    

 

  

            Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor de multiplicare, fotocopiere a suporturilor de curs ( materiale direct atribuibile susţinerii activiţăţilor de educaţie şi formare a participanţilor la cursuri )în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 16.09.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 8.500 lei fără TVA ,la care se adaugă 2.040 lei TVA firmei  S.C VADEMECUM COMSERV SRL.

 

Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

 

Director,

 Maria DRINOVAN 

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

NR  2282 /14/09/2011

nr 235/14/09/2011

 

Anunţ

  

            Având în vedere procedura de achiziţie a echipamentelor de tip FEDR  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 13.09.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 45.916,48 lei fără TVA ,la care se adaugă 11.019,95 lei TVA firmei  S.C MEDING SRL.

  Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

 

  

Director,

Maria DRINOVAN 

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

NR  2192 /12/09/2011

 

 Anunţ

              Având în vedere procedura de achiziţie a materialelor consumabile de la cheltuieli de administraţie şi de la alte tipuri de costuri în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 09.09.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 14.999,26 lei fără TVA ,la care se adaugă 3.600 lei TVA firmei  S.C VADEMECUM COMSERV SRL.

  Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

   

Director,

 Maria DRINOVAN 

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

nr. 2064 din data 29.08.2011

 

Anunţ

 

              Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor de expertiză contabilă  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat  în data de 29.08.2011 contractul a fost atribuit pentru suma de 2.000 lei fără TVA ,la care se adaugă 480 lei  TVA firmei SC TRADE MARK EXPERT SRL, cu sediul în Braşov,str.Sitei nr.136  jud. Braşov.

 


 

Reprezentant legal,

  Maria DRINOVAN   _________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

nr. 2061  din data 29.08.2011

 Anunţ

 

 

            Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor de audit financiar  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat  în data de 29.08.2011 contractul a fost atribuit pentru suma de 16.000 lei fără TVA ,la care se adaugă 3.840 lei  TVA firmei SC TRADE MARK AUDIT SRL, cu sediul în Braşov,str. Bisericii Române nr.77 jud. Braşov.

 

 

 

Reprezentant legal,

 

Maria DRINOVAN

 _________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

NR.    1989 /23/08/2011

În atenţia potenţialilor ofertanţi,

 

ANUNŢ ACHIZIŢIE DE SERVICII DE EXPERTIZĂ CONTABILĂ

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com, website:www.frewebs.com/colegiultarabarsei, în calitate de achizitor, organizează, la sediul institutiei, procedura de prospectare de piaţă – studiu al pieţei, în vederea atribuirii contractului de ,,Servicii de expertiză contabliă’’constând în servicii de verificare a cheltuielilor solicitate în cererile de rambursare , vizarea cererilor de rambursare şi efectuarea reconcilierii contabile între conturile contabile ale AMEPOSDRU şi cele ale beneficiarului pentru operaţiunile gestionate în cadrul proiectului , conform formularului standart prevăzut în legislaţia în viguare la cererea de rambursare finală, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi. Oferta se va depune în lei, fără TVA. Valoarea totala a proiectului este de 880.030 lei. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă ajustarea preţului  contractului.

 

Achizitor :

 Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com

 

Procedura de atribuire aplicată

Achiziţie directă prin procedura de prospectare piaţă – studiu al pieţei, având in vedere  O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi  INSTRUCŢIUNEA nr. 6/23.03.2009 privind achiziţionarea serviciilor de contabilitate  necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013.

 

Modalitatea de obţinere a documentaţiei pentru ofertanţi.

 Documentaţia poate fi  obţinută contactând achizitorul.

 

Conţinutul ofertei

Oferta trebuie să conţină:

 

 OFERTA TEHNICĂ:

Documentele justificative care atestă eligibilitatea ofertantului, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi:

o Carnet de membru al CECAR vizat cu menţiunea ,,Activ’’ pentru anul 2011,  în copie ,,conform cu originalul’’

o Certificat de atestare fiscală eliberat de Administraţia Financiară teritorială , în original

o Declaraţie pe proprie răspundere a expertului contabil  din care să rezulte că nu a fost sancţionat în ultimii 3 ani de către Departamentul de monitorizare  şi competenţă profesională al CECAR, în original

 

 OFERTA FINANCIARĂ:

Formularul nr.2 anexat la Documentaţia pentru ofertanţi

 

Date privind transmiterea ofertelor

Oferta, alcătuită din oferta tehnică şi oferta financiară se întocmeşte într-un singur (1) exemplar original, semnat şi ştampilat de către ofertant sau de către reprezentantul legal al acestuia.

Oferta va fi introdusă într-un plic sigilat, netransparent, marcat cu denumirea  şi adresa Achizitorului   şi cu inscripţia ,,A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 29.08.2011 ora 12.00’’. In plicul exterior va fi inclusa SCRISOAREA DE ÎNAINTARE, conform Formularului nr.1si câte un plic sigilat şi ştampilat după cum urmează :

- Plicul1 : oferta tehnica

- Plicul 2 : oferta financiară

 

Documentaţia pentru ofertanţi .

 Ofertele se transmit prin servicii poştale/de curierat sau prin depunere personală la sediul Colegiulului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165 judeţul Braşov. 

 

Termenul limită de primire a ofertelor

29.08.2011 ora 12.00’’

 

Locul prestării serviciilor

La sediul Colegiului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165

judeţul Braşov.

 

Termene de prestare

 

Serviciile de expertiză financiară vor fi prestate în conformitate cu prevederile contractului de finanţare POSDRU/108/2.3/G/83153, cu ocazia fiecărei cereri de rambursare  a cheltuielilor intermediară sau finală transmisă de Beneficiar. Sunt prevăzute 8 cereri de rambursare a cheltuielilor intermediare şi 1 finală.

 

Modalităţi de plată

Plata se va face prin virament bancar din contul  de proiect al Beneficiarului în contul indicat de prestator.

 

Termen de plată

Achizitorul se obligă  să plătească preţul către prestator în termen de 25 de zile de la emiterea  şi comunicarea facturii, după recepţia serviciilor.

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Persoană de contact: Maria Drinovan –director, Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com.

 

 

                 Intocmit,                                                                                                                                            Aprobat,

              Expert achizitii ,                                                                                                                                       Director,

              Maria Drinovan                                                                                                                                    Maria Drinovan

 

 

23.08.2011

 _________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

NR. 1988  /23/08/2011

În atenţia potenţialilor ofertanţi,

 

ANUNŢ ACHIZIŢIE DE SERVICII AUDITARE FINACIARA

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com, website:www.frewebs.com/colegiultarabarsei, în calitate de achizitor, organizează, la sediul institutiei, procedura de prospectare de piaţă – studiu al pieţei, în vederea atribuirii contractului de ,,Servicii de auditare financiară’’, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi. Oferta se va depune în lei, fără TVA. Valoarea totala a proiectului este de 880.030 lei. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă ajustarea preţului  contractului.

 

Achizitor :

 Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com

 

Procedura de atribuire aplicată

Achiziţie directă prin procedura de prospectare piaţă – studiu al pieţei, având in vedere  O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi  INSTRUCŢIUNEA nr. 3/10.03.2009 privind achiziţionarea serviciilor de audit financiar  necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013.

 

Modalitatea de obţinere a documentaţiei pentru ofertanţi.

 Documentaţia poate fi  obţinută contactând achizitorul.

 

Conţinutul ofertei

Oferta trebuie să conţină:

 

 OFERTA TEHNICĂ:

Documentele justificative care atestă eligibilitatea ofertantului, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi:

o Certificat de atestare a calităţii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR), în copie ,,conform cu originalul

o Carnet de membru al CAFR vizat cu menţiunea ,,Activ’’ pentru anul 2011,  în copie ,,conform cu originalul’’

o Certificat de atestare fiscală eliberat de Administraţia Financiară teritorială la care este arondat sediul auditorului financiar, în original

o Declaraţie pe proprie răspundere a auditorului financiar din care să rezulte că nu a fost sancţionat în ultimii 3 ani de către Departamentul de monitorizare  şi competenţă profesională al CAFR, în original

 

 OFERTA FINANCIARĂ:

Formularul nr.2 anexat la Documentaţia pentru ofertanţi

 

Date privind transmiterea ofertelor

Oferta, alcătuită din oferta tehnică şi oferta financiară se întocmeşte într-un singur (1) exemplar original, semnat şi ştampilat de către ofertant sau de către reprezentantul legal al acestuia.

Oferta va fi introdusă într-un plic sigilat, netransparent, marcat cu denumirea  şi adresa Achizitorului   şi cu inscripţia ,,A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 29.08.2011 ora 10.00’’. In plicul exterior va fi inclusa SCRISOAREA DE ÎNAINTARE, conform Formularului nr.1si câte un plic sigilat şi ştampilat după cum urmează :

- Plicul1 : oferta tehnica

- Plicul 2 : oferta financiară

 

Documentaţia pentru ofertanţi .

 Ofertele se transmit prin servicii poştale/de curierat sau prin depunere personală la sediul Colegiulului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165 judeţul Braşov. 

 

Termenul limită de primire a ofertelor ......

29.08.2011 ora 10.00’’

 

Locul prestării serviciilor

La sediul Colegiului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165

judeţul Braşov.  şi la sediul auditorului financiar

 

Termene de prestare

 

Serviciile de auditare financiară vor fi prestate în conformitate cu prevederile contractului de finanţare POSDRU/108/2.3/G/83153, cu ocazia fiecărei cereri de rambursare  a cheltuielilor intermediară sau finală transmisă de Beneficiar. Sunt prevăzute 8 cereri de rambursare a cheltuielilor intermediare şi 1 finală.

 

Modalităţi de plată

Plata se va face prin virament bancar din contul  de proiect al Beneficiarului în contul indicat de prestator.

 

Termen de plată

Achizitorul se obligă  să plătească preţul către prestator în termen de 25 de zile de la emiterea  şi comunicarea facturii, după recepţia serviciilor.

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Persoană de contact: Maria Drinovan –director, Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com.

 

 

               Intocmit,                                                                                                                                            Aprobat,

            Expert achizitii ,                                                                                                                                      Director,

             Maria Drinovan                                                                                                                                   Maria Drinovan

 

 

23.08.2011

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

 

 Anunţ

 

 

 

            Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor de curierat  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 22.08.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 4.000 lei fără TVA ,la care se adaugă 960 lei TVA  firmei S.C FAN COURIER EXPRESS SRL .

 

  

 

 Reprezentant legal,

 

  Maria DRINOVAN

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

nr 1965/18/08/2011

  

Anunţ

 

  

            Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor de concepţie spot publicitar şi difuzare media  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura s-a finalizat în data de 18.08.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 6.890 lei fără TVA ,la care se adaugă 1.654 lei TVA firmei  S.C DOCTOR FM SRL

 

 Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

 

 

 

Expert achiziţii,

 

Maria DRINOVAN 

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

 1964/18.08.2011

 

 

Investeşte în oameni !                                                                                                                     

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

 

 

 

ANUNT ANULARE ACHIZITIE AUDIT

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer anunta anularea procedurii de achizitie, privind atribuirea contractului de servicii de audit financiar,  intrucât pâna la data limita 18.08.2011 nu s-a primit nicio oferta.

 

 

Expert achizitii

Maria Drinovan

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Nr. 1963/18.08.2011

Investeşte în oameni !                                                                                                                     

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

 

 

 

ANUNT ANULARE ACHIZITIE EXPERTIZA CONTABILA

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer anunta anularea procedurii de achizitie, privind atribuirea contractului de servicii de expertiza contabila,  intrucât pâna la data limita 18.08.2011 nu s-a primit nicio oferta.

 

 

Expert achizitii

Maria Drinovan

 _________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

 nr 1941/16/08/2011

                                                                      

 

 Anunţ achiziţie servicii de curierat

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer cu sediul în Prejmer str. Braşovului nr. 160 A jud Braşov beneficiară a contractului de finanţare pentru proiectul,, : FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153 finanţat din Fondul Social European,fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013 ,precum şi din fonduri proprii anunţă  efectuarea achiziţiei publice de servicii poştale şi servicii  de curierat, Cod CPV 64120000-3. 

 

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Pentru obtinerea documentaţiei pentru ofertanţi,  persoanele interesate sunt rugate să se adreseze la nr. telefon: 0268/362379 Fax: 0268/362832  pe E-mail colegiul  prejmer@yahoo.com sau la sediul instituţiei .Data limita de depunere a ofertelor este 22.08.2011, ora 10.00. 

 

 

 

                                              Reprezentant legal ,                                                                 Expert achiziţii,

 

                                              Maria DRINOVAN                                                                      Maria DRINOVAN


 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________ 

Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

NR.    1934   /12/08/2011

În atenţia potenţialilor ofertanţi,

 

 

 

ANUNŢ ACHIZIŢIE DE SERVICII DE EXPERTIZĂ CONTABILĂ

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com, website:www.frewebs.com/colegiultarabarsei, în calitate de achizitor, organizează, la sediul institutiei, procedura de prospectare de piaţă – studiu al pieţei, în vederea atribuirii contractului de ,,Servicii de expertiză contabliă’’constând în servicii de verificare a cheltuielilor solicitate în cererile de rambursare , vizarea cererilor de rambursare şi efectuarea reconcilierii contabile între conturile contabile ale AMEPOSDRU şi cele ale beneficiarului pentru operaţiunile gestionate în cadrul proiectului , conform formularului standart prevăzut în legislaţia în viguare la cererea de rambursare finală, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi. Oferta se va depune în lei, fără TVA. Valoarea totala a proiectului este de 880.030 lei. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă ajustarea preţului  contractului.

 

Achizitor :

 Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com

 

Procedura de atribuire aplicată

Achiziţie directă prin procedura de prospectare piaţă – studiu al pieţei, având in vedere  O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi  INSTRUCŢIUNEA nr. 6/23.03.2009 privind achiziţionarea serviciilor de contabilitate  necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013.

 

Modalitatea de obţinere a documentaţiei pentru ofertanţi.

 Documentaţia poate fi  obţinută contactând achizitorul.

 

Conţinutul ofertei

Oferta trebuie să conţină:

 

 OFERTA TEHNICĂ:

Documentele justificative care atestă eligibilitatea ofertantului, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi:

o Carnet de membru al CECAR vizat cu menţiunea ,,Activ’’ pentru anul 2011,  în copie ,,conform cu originalul’’

o Certificat de atestare fiscală eliberat de Administraţia Financiară teritorială , în original

o Declaraţie pe proprie răspundere a expertului contabil  din care să rezulte că nu a fost sancţionat în ultimii 3 ani de către Departamentul de monitorizare  şi competenţă profesională al CECAR, în original

 

 OFERTA FINANCIARĂ:

Formularul nr.2 anexat la Documentaţia pentru ofertanţi

 

Date privind transmiterea ofertelor

Oferta, alcătuită din oferta tehnică şi oferta financiară se întocmeşte într-un singur (1) exemplar original, semnat şi ştampilat de către ofertant sau de către reprezentantul legal al acestuia.

Oferta va fi introdusă într-un plic sigilat, netransparent, marcat cu denumirea  şi adresa Achizitorului   şi cu inscripţia ,,A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 18.08.2011 ora 10.00’’. In plicul exterior va fi inclusa SCRISOAREA DE ÎNAINTARE, conform Formularului nr.1si câte un plic sigilat şi ştampilat după cum urmează :

- Plicul1 : oferta tehnica

- Plicul 2 : oferta financiară

 

Documentaţia pentru ofertanţi .

 Ofertele se transmit prin servicii poştale/de curierat sau prin depunere personală la sediul Colegiulului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165 judeţul Braşov. 

 

Termenul limită de primire a ofertelor

18.08.2011 ora 10.00’’

 

Locul prestării serviciilor

La sediul Colegiului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165

judeţul Braşov.

 

Termene de prestare

 

Serviciile de expertiză financiară vor fi prestate în conformitate cu prevederile contractului de finanţare POSDRU/108/2.3/G/83153, cu ocazia fiecărei cereri de rambursare  a cheltuielilor intermediară sau finală transmisă de Beneficiar. Sunt prevăzute 8 cereri de rambursare a cheltuielilor intermediare şi 1 finală.

 

Modalităţi de plată

Plata se va face prin virament bancar din contul  de proiect al Beneficiarului în contul indicat de prestator.

 

Termen de plată

Achizitorul se obligă  să plătească preţul către prestator în termen de 25 de zile de la emiterea  şi comunicarea facturii, după recepţia serviciilor.

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Persoană de contact: Maria Drinovan –director, Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com.

 

 

                    Intocmit,                                                                                                                                            Aprobat,

                 Expert achizitii ,                                                                                                                                      Director,

                 Maria Drinovan                                                                                                                                    Maria Drinovan

 

 

12.08.2011

 

 

 

ANEXE DOCUMENTAŢIA PENTRU OFERTANŢI

 


 

Formular 1

Nr. de înregistrare de la ofertant:

Nr. ................. / ..........................

Ofertant

................................. (denumirea)

 Înregistrat la sediul Achizitorului

nr. ........./ ......………………..

 

SCRISOARE DE INAINTARE

 Catre: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov,

 

      Ca urmare a anunţului de achiziţie nr. 1934  / 12.08.2011 privind aplicarea procedurii pentru atribuirea  contractului ,,Servicii de expertiză contabilă’’, noi ______________________________ (denumirea ofertantului) va transmitem alăturat următoarele:

  1. Plicul sigilat şi marcat în mod vizibil, conţinând într-un (1) exemplar original:

                  a) OFERTA TEHNICĂ: documentele justificative care atestă eligibilitatea ofertantului

                  b) OFERTA FINANCIARĂ: Formularul nr. 2

                 

      Avem speranta ca oferta noastră este corespunzătoare şi va satisface cerinţele.

 

Data completării: .........................

 

Ofertant,

___________________

(semnătură autorizată)

 

 

Formular 2

Ofertant

................................. (denumire)

 

FORMULAR DE OFERTĂ FINANCIARĂ

 

Catre: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov

 

 

Domnilor,

1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnatul ......................................... (denumirea ofertantului), mă ofer ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în documentaţia mai sus menţionată, să prestez SERVICII DE EXPERTIZĂ CONTABILĂ pentru suma de ..................... (suma în litere şi în cifre, precum şi moneda ofertei), plătibilă după recepţia serviciilor, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în valoare de ...................... (suma în litere şi în cifre).

2. Mă angajez ca, în cazul în care oferta mea este stabilită câştigătoare, să prestez serviciile în graficul stabilit în documentaţie.

3. Mă angajez să menţin aceasta ofertă valabilă până la data de 31.03.2012.

4. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică, această ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este stabilită câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.

5. Înţeleg că nu sunteţi obligaţi să acceptaţi oferta cu cel mai scăzut preţ sau orice altă ofertă pe care o puteţi primi.

 

Cod CPV

Denumire serviciu

Preţ total, în lei, fărăTVA

79211000-6

Servicii de expertiză contabilă

 

 

Data completării: ................

 

Ofertant,

___________________

(semnătură autorizată)


 _________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

Investeşte în oameni !                                                                                                                     

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

NR. 1929/12/08/2011

În atenţia potenţialilor ofertanţi,

 

ANUNŢ ACHIZIŢIE DE SERVICII AUDITARE FINACIARA

 

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com, website:www.frewebs.com/colegiultarabarsei, în calitate de achizitor, organizează, la sediul institutiei, procedura de prospectare de piaţă – studiu al pieţei, în vederea atribuirii contractului de ,,Servicii de auditare financiară’’, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi. Oferta se va depune în lei, fără TVA. Valoarea totala a proiectului este de 880.030 lei. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă ajustarea preţului  contractului.

 

Achizitor :

 Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com

 

Procedura de atribuire aplicată

Achiziţie directă prin procedura de prospectare piaţă – studiu al pieţei, având in vedere  O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi  INSTRUCŢIUNEA nr. 3/10.03.2009 privind achiziţionarea serviciilor de audit financiar  necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013.

 

Modalitatea de obţinere a documentaţiei pentru ofertanţi.

 Documentaţia poate fi  obţinută contactând achizitorul.

 

Conţinutul ofertei

Oferta trebuie să conţină:

 

- OFERTA TEHNICĂ:

Documentele justificative care atestă eligibilitatea ofertantului, conform secţiunii ,,Specificaţii tehnice’’ din documentaţia pentru ofertanţi:

o Certificat de atestare a calităţii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR), în copie ,,conform cu originalul

o Carnet de membru al CAFR vizat cu menţiunea ,,Activ’’ pentru anul 2010,  în copie ,,conform cu originalul’’

o Certificat de atestare fiscală eliberat de Administraţia Financiară teritorială la care este arondat sediul auditorului financiar, în original

o Declaraţie pe proprie răspundere a auditorului financiar din care să rezulte că nu a fost sancţionat în ultimii 3 ani de către Departamentul de monitorizare  şi competenţă profesională al CAFR, în original

 

- OFERTA FINANCIARĂ:

Formularul nr.2 anexat la Documentaţia pentru ofertanţi

 

Date privind transmiterea ofertelor

Oferta, alcătuită din oferta tehnică şi oferta financiară se întocmeşte într-un singur (1) exemplar original, semnat şi ştampilat de către ofertant sau de către reprezentantul legal al acestuia.

Oferta va fi introdusă într-un plic sigilat, netransparent, marcat cu denumirea  şi adresa Achizitorului   şi cu inscripţia ,,A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 18.08.2011 ora 10.00’’. In plicul exterior va fi inclusa SCRISOAREA DE ÎNAINTARE, conform Formularului nr.1si câte un plic sigilat şi ştampilat după cum urmează :

- Plicul1 : oferta tehnica

- Plicul 2 : oferta financiară

 

Documentaţia pentru ofertanţi .

 Ofertele se transmit prin servicii poştale/de curierat sau prin depunere personală la sediul Colegiulului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165 judeţul Braşov. 

 

Termenul limită de primire a ofertelor :

18.08.2011 ora 10:00

 

Locul prestării serviciilor

La sediul Colegiului pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165

judeţul Braşov.  şi la sediul auditorului financiar

 

Termene de prestare

 

Serviciile de auditare financiară vor fi prestate în conformitate cu prevederile contractului de finanţare POSDRU/108/2.3/G/83153, cu ocazia fiecărei cereri de rambursare  a cheltuielilor intermediară sau finală transmisă de Beneficiar. Sunt prevăzute 8 cereri de rambursare a cheltuielilor intermediare şi 1 finală.

 

Modalităţi de plată

Plata se va face prin virament bancar din contul  de proiect al Beneficiarului în contul indicat de prestator.

 

Termen de plată

Achizitorul se obligă  să plătească preţul către prestator în termen de 25 de zile de la emiterea  şi comunicarea facturii, după recepţia serviciilor.

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Persoană de contact: Maria Drinovan –director, Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov, telefon 0268/362480,0268/362832,  e-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com.

 

 

Intocmit,                                                                                                                                             Aprobat,

     Expert achizitii ,                                                                                                                                       Director,

     Maria Drinovan                                                                                                                                    Maria Drinovan

 

 

12.08.2011

 

 

ANEXE DOCUMENTAŢIA PENTRU OFERTANŢI

Formular 1

Nr. de înregistrare de la ofertant:

Nr. ................. / ..........................

Ofertant

................................. (denumirea)

 Înregistrat la sediul Achizitorului

nr. ........./ ......………………..

 

SCRISOARE DE INAINTARE

 Catre: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov,

 

      Ca urmare a anunţului de achiziţie nr. 1929/ 12.08.2011 privind aplicarea procedurii pentru atribuirea  contractului ,,Servicii de auditare financiară’’, noi          ______________________________ (denumirea ofertantului) va transmitem alăturat următoarele:

  1. Plicul sigilat şi marcat în mod vizibil, conţinând într-un (1) exemplar original:

                  a) OFERTA TEHNICĂ: documentele justificative care atestă eligibilitatea ofertantului

                  b) OFERTA FINANCIARĂ: Formularul nr. 2

                 

      Avem speranta ca oferta noastră este corespunzătoare şi va satisface cerinţele.

 

Data completării: .........................

 

Ofertant,

___________________

(semnătură autorizată)

 

 

Formular 2

Ofertant

................................. (denumire)

 

FORMULAR DE OFERTĂ FINANCIARĂ

 

Catre: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer, cu sediul în Prejmer, str. Braşovului 160A 507165, judeţul Braşov

 

 

Domnilor,

1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnatul ......................................... (denumirea ofertantului), mă ofer ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în documentaţia mai sus menţionată, să prestez SERVICIILE DE AUDITARE FINANCIARĂ, pentru suma de ..................... (suma în litere şi în cifre, precum şi moneda ofertei), plătibilă după recepţia serviciilor, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în valoare de ...................... (suma în litere şi în cifre).

2. Mă angajez ca, în cazul în care oferta mea este stabilită câştigătoare, să prestez serviciile în graficul stabilit în documentaţie.

3. Mă angajez să menţin aceasta ofertă valabilă până la data de 31.03.2012.

4. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică, această ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este stabilită câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.

5. Înţeleg că nu sunteţi obligaţi să acceptaţi oferta cu cel mai scăzut preţ sau orice altă ofertă pe care o puteţi primi.

 

Cod CPV

Denumire serviciu

Preţ total, în lei, fărăTVA

79212100-4

Servicii de auditare financiară

 

 

Data completării: ................

 

Ofertant,

___________________

(semnătură autorizată)


 

 

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________  

 Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract  POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

  

NOTA DE INFORMARE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulatie a acestor date, modificata şi completata şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, Colegiul pentru Agricultura si Industrie Alimentara Tara Barsei Prejmer, persoana juridica româna, CIF 4688698, cu sediul în Prejmer, str. Brasovului 160A, jud. Brasov, cod poştal 507165,  are obligatia de a administra în conditii de siguranta şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. Datele dumneavoastra sunt colectate în scopul realizarii unei bune implementari a activitatilor din cadrul proiectului cofinantat din Fondul Social European prin P.O.S.D.R.U 2007-2013.Sunteti obligat sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru întocmirea documentelor elaborate in vederea utilizarii în activitatile din cadrul proiectului mai sus mentionat.Refuzul dvs. determina imposibilitatea de a implementa aceste activitati.

Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre echipa de proiect pentru o buna implementare a activitatilor din cadrul proiectului iar o parte dintre acestea sunt comunicate numai finantatorului în vederea realizarii verificarii corectitudinii culegerii datelor (numele si prenumele, numele si prenumele membrilor de familie, sexul, cetatenia, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, loc de munca, formare profesionala-diplome-studii).

       Daca doriti sa primiti mai multe informatii despre activitatile implementate în cadrul proiectului, va rugam sa ne transmiteti o solicitare scrisa in acest sens.

       Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor şi de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc şi sa solicitati ştergerea datelor.

       Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata şi semnata, trimisa la adresa: Str. Brasovului 160A, Prejmer 507165, jud. Brasov

       De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

 

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

 _________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

 

                                                                                                           Anunţ

 

            Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor de catering  în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura sa finalizat în data de 20.07.2011,contractul a fost atribuit pentru suma de 10.473,5 lei fără TVA ,la care nu se adaugă TVA firmei PARTI-PAN SRL.

 

 Vizitaţi www.e-licitaţie.ro.

 

    Director,

  prof.ing. Maria DRINOVAN

 
 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Investeşte în oameni !                                                                                            

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

 

nr. 1665  din data 20.07.2011

                                                                                                               Anunţ

              Având în vedere procedura de achiziţie a serviciilor juridice în cadrul proiectului cu titlul FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI,  contract cofinanţat în cadrul proiectului ID POSDRU/108/2.3/G/83153 din Fondul Social European şi fonduri de la bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013, precum şi din fonduri proprii, vă aducem la cunoştiinţă că  procedura sa finalizat  în data de 20.07.2011 contractul a fost atribuit pentru suma de 42.300 lei fără TVA ,la care nu se adaugă TVA societăţii  de avocaţi cu răspundere limitată  ,, Morar & Enescu ,, cu sediul în Bucureşti,str.Constantin Rădulescu-Motru nr.3,bl.,37°,scara A,etaj.7,ap87,sector4.

  Director,

  prof.ing. Maria DRINOVAN

 __________________________________________________________________________________________________________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

Nr.1534/13.07.2011

 

Investeşte în oameni !                                                                                                                   

Axa prioritară 2: Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii

Domeniul major de intervenţie 2.3:  Acces si participare la Formare Profesională Continuă

Titlul proiectului: FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

Contract ID POSDRU/108/2.3/G/83153

Beneficiar: Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer

  

ANUNŢ ACHIZIŢIE SERVICII DE CONSULTANŢĂ ŞI REPREZENTARE JURIDICĂ

 Data publicarii anuntului 13 iulie 2011

Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară „Ţara Bârsei” Prejmer  anunţă efectuarea achiziţiei de servicii de consultantă şi de reprezentare juridică- Cod CPV 79100000-5 , in cadrul Proiectului  cu titlul : FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ-CURSURI DE CALIFICARE PENTRU ANGAJAŢI COMPETITIVI

ID POSDRU/108/2.3/G/83153, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul

Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

 

Obiectul contractului : Servicii de consultanţă şi de reprezentare juridică

Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: procedura de cercetare a pieţei – studiu al pieţei.

Sursa de finantare : fonduri europene , finanţare naţională şi cofinanţare

Informatii achizitie:

Servicii de consultanţă şi de reprezentare juridică- Cod CPV  79100000-5

- forma de exercitare a profesiei:avocat definitiv

- minim 5 ani de experienţă ;

- asigură legalitatea operaţiunilor efectuate,

- ofera consultanţă şi instruire de specialitate, elaborează şi avizează contracte, acte adiţionale.

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut;

Valoarea estimată a contractului: 43.200 lei

Data si ora limita de depunere a ofertei: 19.07.2011, ora 09.00.

Adresa la care se transmit ofertele: e-mail:colegiul_prejmer@yahoo.com

Data limită de solicitare a clarificărilor 18.07.2011

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la sediul achizitorului din jud. Braşov com Prejmer str. Braşovului nr. 160A sau telefonic la numărul 0268/362379, persoana de contact Maria DRINOVAN.

Contact:

Sediul str. Braşovului nr. 160 Acom Prejmer jud. Braşov

Telefon /0268/362379

Fax /0268/362832

E-mail: colegiul_prejmer@yahoo.com

 

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fseromania.ro

Acasa | Despre noi | Galerie foto | Proiecte | Parteneri | Noutati | Contact
Copyright © 2012 Adrian Cioiu
Colegiul pentru Agricultură si Industrie Alimentară „Țara Bârsei „ Prejmer - Brasov - Toate drepturile rezervate.